2º LECCIÓN DE SIGNOS
Xa
temos aquí a segunda lección de signos para toda a comunidade educativa do noso
cole. Nesta ocasión, Brais e Marta contaron coa inestimable colaboración dos
Cocoricos A. Faltounos un dos profes (Diego) que estaba no médico cando
gravamos pero para a próxima non faltará.
Os
signos a aprender nesta ocasión están relacionados coa PAZ xa que para a semana
conmemoraremos esta data no noso centro. Os signos son os de: PAZ, AMIGO, AMOR
e DIÁLOGO.
Esperamos
que vos guste e que os practiquedes con nós. Ata a próxima.
No hay comentarios:
Publicar un comentario